FISHLAMB'S MoMoLiu Blahtology

Wednesday, January 18, 2012

Blah 發霉 Blah 筆筆

FishLamb is falling in love with Bibi.

這幾天在公司都十分發mould... 無無聊聊random search 發現了原來周筆暢舊年出左新碟! ><" 希望FLS 可以幫我在MAL 買到啦!

最終都係忍唔住手download 左, 嘩, 好聽!
聽過周筆暢總共4 隻大碟, 進步是明顯的(不是指唱功, 而是大碟整體的質素):

Debut: 嘩, 恐怖, 十首歌裡面, 俾到盡我都只係覺得有4 首歌好聽, 其他果D 真係好leung. 雖然, "毒蘑菇" remains one of my all-time-favourites.

"時間": 周筆暢的封面照好似方大同囉... 最愛"青睞", 但都應該只有5, 6 首我覺得好聽.

"i. 魚. 光. 鏡": Major improvement shown, 要skip 的歌應該只有兩首左右 - 不過都真係要skip, 因為leung (無錯, 都仲係leung).

"黑.擇.明": 碟名抄了N 年前Eason 的歌名? 至今已反覆聽了大概5 次, 無歌需要skip! 我覺得已經值得誇獎了. And her singing is as good as always... "偶然" 是她自己填詞的, 不錯, 有著一般國語歌的詩意. 很厲害的說; thumbs up!

Btw, 上個禮拜六在偶然的機會下睇左少少"跨年演唱會" (@ 杰爺's place), 又剛好睇左李宇春的演出. 唔... She is better in acting than singing... and she's ugly... and i like 周筆暢waaaaaaaaaaaaaaaaaaay more!


Song of the Day:
"不痛" ~ 周筆暢
你的愛早已經不同 我的心缺了一個洞
我像是失去心跳的不倒翁 動也不能動
你的愛 我已經不痛 我的愛沒有用
如果你問起 我假裝不痛

0 Comments:

Post a Comment

<< Home