FISHLAMB'S MoMoLiu Blahtology

Thursday, December 09, 2010

Blah 再接 Blah 再勵

FishLamb is challenging FA4 again.

Period End 的星期四, 要做個pre-rec.
以為可以好快搞掂啦, 點知又reconcile 唔到 (eh... 好似自從我"上任" 嘅依幾個月以來, 每個月都總有野唔balance! -_-")!
結果搞左大半日, 差不多go through 晒所有entries, 到臨放工先搵到究竟發生乜事.
抵死在我仲一直覺得係其他人的entries 做錯, 但其實係我做錯囉!
似乎每次當我有D 沾沾自喜的時候, 天父就讓我受到D 挫折, 看到自己的不足.
其實要咁樣研究個rec 都唔係唔好嘅, 研究完一輪之後就可以更加了解個account, 都算好啦.

今晚係我re-take FA4 的第一堂, 可算百感交集.
尋晚我都特登有睇下D notes, 不過睇左少少就訓左, 而且又超難明... @@"
Take 2, 第一堂都算平安過渡, 我仲有問問題添! 以前唔問問題, 唔係因為我識晒, 而係因為乜都唔識所以都唔知問乜好.
相比起舊年第一次take 的時候, 好多了. 我仍然記得after 1st class, 我喺Facebook 度寫, "FishLamb feels defeated after 1st FA4 class.". 慘到呢~

其實自從上左大學之後, 我都未試過"真正" fail 一個course (之前FA4 係"D", 勉強都算合格, 不過唔pass CGA requirement 之嘛, 哈哈~). 就連1st year 的English, 以為會fail, 到最後都係"D" 收場.
話雖如此, 我re-take 的history 其實也不少的:
Econ 103: C-, 都算拎到credit, 但係想搞好D 個GPA, 所以走去re-take, 結果是A+.
Econ 105: C+, 但見re-take Econ 103 咁成功, 想再下一城, 結果好似係A- (定係B+ 呢?).
MIS 1: C- (當年的我是一個電腦白痴啊...), 被CGA 逼我re-take. 喺Langara re-take, 要交paper, 但係考試超容易, A+ 收場.
...FA4, 不敢想像可以拎到A+, 但求平穩過渡就好了.

其實天父都對我好好喇, 竟然隔左一年先re-take 都仲可以用番之前本textbook!! 喂大佬, 講緊就快轉IFRS 又盛喎, 竟然仲用緊舊年本text, 都算奇啦.
不過好好笑, "Common Shares" 而家係"Ordinary Shares" 囉, 好奇怪.

MU1 未出result, 要等到二月, 希望pass 啦. 那麼這個stupid FA4 就會係我的2nd last course, 開始見到tunnel 的盡頭有光線了. 似乎心態比之前更好更focused; 感謝Jee.
...但點解我仲係逗份咁嘅人工? :(

又落雪了...
從上堂的building 行去car park 的時候, 剛巧有C Train 在我面前駛過.
四圍滿是鋪滿白雪的景象, 突然覺得那輛列車有點Polar Express 的感覺.

究竟我算老幾? :(


Song of the Day:
"愛得太遲" ~ 古巨基
今日再聽番依首歌, 真的寫得好好!!
究竟那感動人心的歌詞是怎樣寫出來的?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home