FISHLAMB'S MoMoLiu Blahtology

Monday, January 02, 2012

Blah 又過 Blah 一年

FishLamb is taking up new challenges with God.

究竟從幾時開始我一年先寫一次Blog?? 或許而家唔駛再讀書, 我應該認真pick up 番.
唉, 都係聽住先啦.

2011 年, 不比2010 年過得好.
2010...
* Vancouver 舉辦冬奧 - 雖然唔係太關我事.
* 四月, 五月 - 終於參加了好耐好耐以前已經好"恨" 參加的"歌創", 雖然拎唔到以為自己手到拿來的"最佳歌詞獎", 卻又無啦啦拎左個"網上投票最受歡迎歌曲獎", 有點搞笑. It was quite an experience anyways, 仲可以突然間番左Vancouver 一趟, 很開心.
* 六月 - 30 大壽, 仲有YSL & FLS 過來陪我過生日. *感激*
* 六月 - 哥哥結婚. 我同MA 就順勢去埋台灣玩. 可惜太熱, 好想再去多次!
* 七月 - 終於紮職, 名不正言不順咁做左Accountant.
* 八月 - 同MA, YSL & FLS 暢遊Mara Lake. 超開心.
* 十月 - BBB 過來探我!!
* 十一月 - 千揀萬揀, 終於揀左Art & Lutherie. 我仍然堅信佢係一個好結他, 不過真係要試通試透個結他唔好有dead notes. :(
* 十二月 - 又番Vancouver, 第一次參加左冬領會, 正~ Dec 27 仲同左FLS 去Cypress 滑雪.
* 除夕 - 在North Road Executive Inn 倒數(因為彭太屋企在水浸之後裝修緊), 仲有Hugo & Jessie 在場.

那麼, 2011 年呢?
...在我看來, 過得艱苦.
* 一月 - 新小組, 很大的挑戰.
* 三月 - 點解, 點解又再一次發生?! 世界又變成了黑暗的.
* 三月 - 同gal friends 去Vegas, 在陰霾之下的一個trip, 尚算開心 - can't imagine how much better it would be if something didn't happen.
* 四月 - 剛剛開始PA1 的course, 帶埋電腦帶埋notes 同兩邊屋企人去Honolulu. 開心的, 不過後悔只係去左海灘兩次.
* 六月 - PA1 exam 之後, 失眠了一整個禮拜...
* 六月 - 與BBB 會面於Salmon Arm, such a fabulous weekend!
* 七月 - 應該算是最開心的一個月:
FLS 來訪, 我約她去Stampede.
SMART 終於肯請我! 完全是神華麗的出手. 華麗.
唔係呀fa, PA1 咁都pass?! CGA 也未免太容易了... 5年抗戰終於宣告結束!!
* 八月 - 同爸爸媽媽去Quebec City, like ALT Hotel, like the city, like the food.
* 九月 - 好開心預備Corporate Challenge, 點知在"整定"的情況下無啦啦拗柴, 勁唔開心.
* 十月 - SAN & LAX, while someone & someone were in HK.
* 十一月 - CGA 畢業禮@ Banff.
* 十二月 - 聯合團契Praise & Worship, 第一次彈電結他. 由完全無idea 到後來總算過到關, 感謝天父. 我說, 平野未必無好野, <$200 的Jay Turser, 還不是好地地嗎? Love it.
感謝MA 肯領"多走一步"; 個人嚟講自覺依首歌都算寫得OK ah... *_*"
* 除夕夜 - 去左Alan 家食晚飯(很高興被邀請), 然後在D2E0 家倒數.

...或許其實2011 也不是太差, 只是最唔想發生的事偏要發生, 執迷的人繼續執迷...
I still believe there is a better choice; and let's not forget everything of your life should be pointing at the direction of serving & glorifying God.

捱過了小組的第一年, 知道神確實聽禱告, 知道這一組仍然健在完全是神的工作. *繼續禱告*
2012 年, 繼續做組長, 加埋做職員. 求神加力.


Song of the Day:
"感謝神" ~ 傳統詩歌
感謝神 禱告蒙應允
感謝神 未蒙垂聽
感謝神 渡過了風暴
感謝神 豐富供應
感謝神 賜我苦與樂
感謝神 絕望得慰
感謝神 無比的慈愛
感謝神 無限恩惠

0 Comments:

Post a Comment

<< Home