FISHLAMB'S MoMoLiu Blahtology

Saturday, March 18, 2006

自從今年年頭開始放低左大部分的事奉之後, 好耐都未試過有一個咁忙嘅星期六. 朝早山長水遠淨係去幫Ryan 一個補習, 有D 唔係好抵. 因為老豆見義勇為話幫我架車換油, 所以我今日要渣佢架車. Ryan 仔幾醒, 去到補習社門口唔見我架車以為我未番呢! 帶左Safeway 出品嘅Blueberry Bagel 做早餐, 但最後我都只係食得落1/3; 佢D 味實在太artificial, 聞到都已經驚.

約會梁昌昌, 今次終於由我帶你出去威喇! 哈! Wish you enjoyed the food; it's a decent place, isn't it? Oh, and **THANKS** too. Best Buy, Long & McQuade, Starbucks, Save On, I'll remember. "面粒粒" 再次出場, 今次仲超級霹靂勁添! So terrible. 個人衛生真係好重要的. So, Mr. Sub? :p
結他班最後一課, 有同學們的Mini Recital, everyone did a good job. Sam & Yvonne 真係好勁, 後浪推前浪. 謝謝Aunties 們預備的Pot Luck 晚餐, very good food but I was way too full to eat more. 同Mandy 傾左好耐計, 佢仲陪我堅持到食晒我碟野為止, 佢精神上嘅支持簡直功不可沒.


今晚係我第一次帶Sparks 嘅Game Time, 發覺D Gr.1 & 2 小朋友真係好得意好搞笑! 同佢地講完一大輪rules, 到佢地玩的時候, 又繼續不斷犯規, 搞到我成日都要隻眼開隻眼閉. 但係呢, 有時當我偷聽佢地講野嘅時候, 又會發覺佢地好鬼老積! So cute! 不過, 我都係prefer 教大個D 嘅小朋友多D.

今晚發現我個AWANA antenna ball 唔見左呀!! 心痛! :(

Song of the Day:
"Today" ~ ??
今日結他班recital 裡面出現左兩次嘅歌,
Uncle Sam 果然厲害.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hey cin... ur hair is as golden as agnes lei...hehe

5:30 AM  
Blogger Fish Lamb said...

都唔係丫.

12:17 AM  

Post a Comment

<< Home