FISHLAMB'S MoMoLiu Blahtology

Monday, December 01, 2008

Blah 搏殺 Blah 科技

FishLamb is using her PSP to browse the Internet; wow!!

Recaps:

Saturday -
*** MA 要去團契職員會& retreat, 我就可以訓到12 點幾, 勁開心!
不過我都有特登起身煮早餐架, 乖丫~
*** 星期六去Superstore, really not a bright idea.
*** 黃昏的時候我都走左番教會, 剛剛好職員會在分組. 幾十人的團契, 最煩的事莫過於分組吧! 哈哈, 原來咁多暗湧的, 勁! XD
*** 丫, 做乜堅持堅持將TFG 擺入自己果組呢? 居心何在?! 想死呀...?!
*** 幫手做"扶貧" 話劇 - 不過其實係無對白的. 都好, 我出門口之前仲同PYZK 講話其實我真係好怕做drama...
*** 謝謝淳哥哥的靚salmon! =)
*** 將Nokia 6301 給了MA~

Sunday -
*** 番崇拜之前去左買老麥早餐 - 下次睇怕要8:15am 出門口先可以坐低食呢.
*** 原來部長揀晒D 勁人依壇野係真架! XD
*** 喬嬸真的是"開心婆婆" - 生命的那份感染力真的是最具影響力的.
*** 得到醫生仔的鼓勵, 堅持堅持番埋最後一堂主日學, 仲逼MA 陪我番添, good kid Y.
*** Lunch 同團友仔去食日本野, D sushi 有D 腥味, no good! =/
*** 牙醫知道醫生仔同我都係讀完F.5 先過嚟加拿大, 然後佢就話, "咁你兩個D 英文都幾好喎!"
我同醫生仔兩個對望兩秒之後, 大家都做出一個很R 頭的樣子, 然後我地一齊話, "你幾時有聽過我地講英文呢?!" XDDD
...其實人地都係讚我地嗟, 唔駛咁harsh 嘅...
*** 受到醫生仔的慫恿, 食完飯之後去左Chinook Mall shopping, 原來之後仲有成班團友一齊去呢!
醫生仔係慳果D 嚟架!
成班團友坐喺food court 睇"格仔相", 笑爆!! 衰果D 嚟架喎...
*** 買了兩件番工衫; 嘩, Sirens 平到笑!
*** 一句"原來隔日都已經好好架喇!", 引來誤會& 笑話, 又笑到我留馬尿!! XD
...其實真係唔係話深入到依個程度囉...
*** Zita & Nelson 的婚禮, 想不到我的video clip 會令新娘子大為感動? :D
BEST WISHES!!
*** 我都好想去Whistler... Lots of memories there... 4/27 嘛, I remember.
究竟JJ 勁D 定係FL 勁D 呢?

*********************************************************************

Ya, Monday... Yuck~~
12 月喇... 2008 年, 就只剩下31 日.

終於嘗到塞大車的滋味. 其實明明係對面線有事, 點解大家堅持堅持經過的時候要慢晒呢?! -_-"

帶了"吸盤Eeeeeva" 番去公司, she's now stuck to my name tag. :)而家D 同事都OK, 應該唔會俾Eeeeeva chiiii-bomb 掛?

忙!!! Period end 之後的爛攤子.
而且, 之前我未有designated 的工作, 所以只係幫下其他同事手, 可以話無乜壓力.
但而家唔同, 我有一推野要接管, 所以有好多deadlines 要meet, 嘩, 真係好大壓力好tense!!
原來之前覺得大家好hea 係假象來的!! @_@"
今日結果遲左45 分鐘走(right, 牛牛, I know that's nothing...); 幸好老細都知我遲走, 我估佢appreciate 嘅.

Train 我的果個人, 飛快地將D 野show 左一次俾我睇...
難道我下個禮拜又會記得嗎?? ~_~"
大鑊...

放工之後去左Best Buy, 而家D laptop 真係平到你唔信!
唉, 而家有D 8.5" laptop, 賣$399 咋!! How can you beat it? =_="
Can I get one for myself as Christmas present? :p

Xpress Post 又真係幾快啊! 希望妳會用依隻私家杯啦 - at least 在這個月裡面. =)

MA 都話"Peppermint Mocha" 好飲; 我估MA & SSC 應該不會火星撞地球吧?
When in doubt, chiiii-bomb!!! XD

的起心肝, 無啦啦拎部PSP 嚟試下上網, 好勁嗟!! @_@"
不過我想去的page 都去唔到:
Hotmail - 連版面都load 唔到.
Facebook - 唔夠memory?
Rogers send text - 有account 但log in 唔到.
...ah chur, 即係都係無乜用. :p
不過睇到Blog 囉, 好感動~~

依期盡是收到一些關於babies 的壞消息, *SAD*
妳們每一位都要振作啊... I know it's gonna be tough... =(

唉, 聽日又要再搏殺...


Song of the Day:
"大開眼戒" ~ 陳奕迅
原諒我, 無乜聽新歌.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home