FISHLAMB'S MoMoLiu Blahtology

Saturday, July 14, 2007

Blah 日遊 Blah 結疤

半個大溫, 大半日遊.
一早10 點幾就入去Poco 接Auntie & 李小妹, 跟住去左Auntie 相熟的眼鏡鋪(幸好也在Poco). 佢地兩個喺眼鏡鋪整野的時候, 我過左隔嚟的Music Store 睇結他, 見到有個白色的木結他啊! @_@" 有點心動 - 不過我唔可以對藍他卡不忠的!! 但其實佢兩個係唔同category 架喎, 因為白色木結他無得plug-in 的. Anyway...
跟住番左嚟Lougheed Mall area, 去左Wal-Mart & Joe's Farm, 買左電池for 藍他卡, 不過Auntie 爭住幫我俾錢, 唯有在此替藍他卡同Auntie 講聲"多謝!"
然後番屋企hea 左一陣, 因為要等爸爸媽媽去完Physio 番嚟一齊去食lunch. Lunch @美盛, 聽說美盛連隔壁的鋪位都吞併了, 但我發現個燈箱招牌無左個"盛" 字. -_-" 見到TMC & 佢爸爸. 美盛的金沙豆腐好好味.
食完飯走回頭路番左去教會, 因為Auntie 想同正在練歌的粵曲組朋友們say 聲HI & BYE. 去到的時候, 佢地剛剛唱緊"我主耶穌是生命源" - 一首我N 年前喺HK 教會唱過的詩歌, 很懷念. 無獨有偶地, Auntie 都話原來佢以前喺天主教教會都唱過依首歌呢! =) 而家我有歌譜, 可以成日自己唱下喇, 哈哈~ 淨係Uncle Sam 一支結他我都覺得好好聽; 點解成日聽人地彈就覺得一支結他都可以好好聽, 但當自己彈的時候就覺得好悶? =( 很困擾.
And then 向Richmond 進發... Daiso!!! Richmond 真是細菌的溫床地帶.
公和豆腐而家唔再送杯了. Auntie 很厲害, 可以講好多好多野幫大家打發時間; I like it~
又去機場, 傷感的地方.

今日渣車渣左好長時間, 不過幸好今朝有時間揀左D CD 擺落車度聽, 結果聽左古巨基"Be My Valentine" 全碟3 次, 好好聽! ... 可惜我果隻係老翻嚟嘅! +_+" 都唔緊要啦, MA 有正版丫嘛, 一樣啦, 哈哈! Btw, 我估我都係彈唔到"樓下有人" 架喇. =/
仲有聽左The Cardigans 的"emmerdale", 好好好好聽!! 不過又係copy 番嚟的! 最衰都係LWC 啦, 果陣見到A&B Sound 特價賣$10 咋, 佢又叫我唔好買; 而家已經買唔番喇, 勁後悔! =p

嘩, Teltela 原來係Made in Japan 架! Surprised! 勁勁勁!
而家我地真的我們仨了 - 不過都係限於Teltela 嗟~

SORRY 寵物仔, I should have said it in a better tone. 這次真的難辭其疚, 對不起.
戒頂 vs 戒爆; 唔會分手嘅, 不過要罰囉! 哈哈~
... Vivi is so funny 果D 嚟架喎! =)
紅地氈剪綵了; 無我份. =/

傷口開始結疤, 好痕. +_+"
失戀會唔會都係咁? 起初的時候傷口很痛; 日子久了, 痛的程度減低了, 但結疤的時候卻又痕癢難當, 總令人心思思, 想以身試法去觸碰一下.

Designer Pronounciation

Song of the Day:
"重拾舊歡" ~ 古巨基
重拾舊愛 最歡欣的碎片
願沒有昨天仍能重現
餘情若你藏起一角 尚留一線
遺落於某店舖 亦會為你去找遍
最歡欣的碎片 就讓我去找回來留念
留待在情人節那夜 重溫暖
離別找到線索 離別的你已看不見

0 Comments:

Post a Comment

<< Home