FISHLAMB'S MoMoLiu Blahtology

Saturday, December 08, 2007

Blah 美娟 Blah 以琳

補習之後, 跟美娟約好了飯局, 傾婚禮的decorations.
美娟真係好勁, 又efficient 又pro; 捨娟其誰??
睇嚟好快就會開始勁用錢for wedding 了; 膽怯.

又去了Elim 做客席結他手, 距離上一次已經有9 個月了. 再過9 個月的話, 我人應該已經不在這裡了吧?
可惜練習不足, 經常撻Q 添! :p
最重要係messed up 了SSC 領的"You Are My All in All", SORRY! My bad 丫! =(
[話時話, 當年我第一次唱依首歌的時候唱到眼濕濕的. 當年還有晚堂.]
哈, 如果我不在, 究竟妳仲會分享D 乜野呢? *SHY*
其實沒有如莫敏所說的"滾搞", 我真的很enjoy (雖然手指很痛). 人少也有好處, 很close 很free 的感覺.
同SSC 夾歌夾得很舒服很自在; 想必是我們有那麼一點點built-in 的默契吧. :)
如果可以喺同一個團契裡面, 每個禮拜都一齊做御用司琴司他, 妳話有幾好呢!
"I Will Run to You" 真係勁正~
...This is definitely my highlight of the week!
Too bad, we missed 家姐 & Vivi.

終於見到傳聞中的W; 係囉, 其實都無乜野丫! I'll pray for you, haha~ :D

同左Elim ppl 去食dinner, 嘈到呢~ 我又成日笑到喊. XD
Simpson 又再次誇耀佢果部似遙控多過似手提的Ericsson R520A, 但原來真係好勁架:
有Bluetooth 不特止, 仲要識自動on/off 的;
將電話放在檯面開著speaker phone, 如果你想拎番起部電話, 部電話會感應到然後問你係咪想switch off speaker phone function!
...嘩, 好勁嗟! 我仲將Simpson 同VeLa 即席的demo 拍成短片, 哈哈!
不過, 我地話, 如果Simpson 將上述的functions 寫做ebay item description, 人地分分鐘覺得佢係作野, 甚至會舉報佢添! 哈哈~

6 個人裡面有5 個人知道"捉住個point" 依壇野, what should I say?

去左邊? 番到都唔講聲又唔應?
渺無音訊; 有在你心上嗎?
可憐我還經常被彭太太當作無心的那個. =/

證明了什麼? 對SSC 不公平添.
I hate my double-standard, I hate my inability to express my feelings...

咁多大特寫, 實俾TFG 儲起晒做珍藏啦?! =p
成日諗起上個禮拜的今日, 撞親WSB, 又想起New West 的那間星巴克.

Song of the Day:
"物極必反" ~ 周國賢
亢奮過會得抑鬱症

1 Comments:

Blogger sheffield said...

Thanks for coming to Elim tonight! it was so much fun jamming with you!!! wish we can do it more often=)

10:10 PM  

Post a Comment

<< Home